ya Arif arkadaşım, sanki biri manuel format atıyor sunuculara
otomasyon yok mu? gelsin siparişler, ata mac idlerini iplere.
360 bin sunuculuk datacenter açmayı bilen ovh, şurda 500 tane makineyi 1 haftada teslim edemiyorsa, orda sevgi, aşk ve şehvet aramayalım artık
ama arkadaşlar merak etmeyin. hdikmen'in dediği gibi, harddiskiniz bi bozulsun, çok hızlı destek veriyorlar.
Ben sadece o anki yanlışınızı düzelttim ve cevapta veremediniz ona..
İnanın bana bu son dediğiniz oldukça saçma ve gereksiz.