SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya Arif arkadaşım, sanki biri manuel format atıyor sunuculara

otomasyon yok mu? gelsin siparişler, ata mac idlerini iplere.

360 bin sunuculuk datacenter açmayı bilen ovh, şurda 500 tane makineyi 1 haftada teslim edemiyorsa, orda sevgi, aşk ve şehvet aramayalım artık


ama arkadaşlar merak etmeyin. hdikmen'in dediği gibi, harddiskiniz bi bozulsun, çok hızlı destek veriyorlar.
Ben sadece o anki yanlışınızı düzelttim ve cevapta veremediniz ona..
İnanın bana bu son dediğiniz oldukça saçma ve gereksiz.