• 10-07-2013, 23:55:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar , online.net üzerinden aldığım serverda kurulumu yaptım ama disk boyutu 1 tb görünüyor , benim aldığım server da hdd 2 x 1 tb

    Bunu nasıl düzeltebilirim ?
  • 11-07-2013, 00:00:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar , online.net üzerinden aldığım serverda kurulumu yaptım ama disk boyutu 1 tb görünüyor , benim aldığım server da hdd 2 x 1 tb

    Bunu nasıl düzeltebilirim ?
    Online.net hakkında bilgim bulunmuyor fakat Raid1 yapılmış olmasın?

    İlk aklıma gelen bu açıkcası...
  • 11-07-2013, 00:02:43
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Egemen arkadaşımızın dediği gibi raid1 olarak kurulmuştur, bir disk kaybınız vardır.

    İdrac ile biostan raid0 yapı oluşturup formatlayabilirsiniz.
  • 11-07-2013, 02:21:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yardım edenler teşekkür ederim , sorunu çözdüm
  • 11-07-2013, 11:48:44
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egemen arkadaşımızın dediği gibi raid1 olarak kurulmuştur, bir disk kaybınız vardır.

    İdrac ile biostan raid0 yapı oluşturup formatlayabilirsiniz.
    aynen Ariff abi Raid1 olarak Geliyor Sunucular.
    Tüm bölümleri silip Raid0 olarak Manuel Olarak Kurulması Gerekiyor. Cavro Aradım Telin Kapalı idi.
    Dün akşam Halletdiydim.