Egemen arkadaşımızın dediği gibi raid1 olarak kurulmuştur, bir disk kaybınız vardır.
İdrac ile biostan raid0 yapı oluşturup formatlayabilirsiniz.
aynen Ariff abi Raid1 olarak Geliyor Sunucular.
Tüm bölümleri silip Raid0 olarak Manuel Olarak Kurulması Gerekiyor. Cavro Aradım Telin Kapalı idi.
Dün akşam Halletdiydim.