Pendc çöktü sanırım sorun yaşayan varmı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pendc çöktü sanırım sorun yaşayan varmı?
28
●
4.220
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Sunucu Barındırma - Datacenter
Pendc çöktü sanırım sorun yaşayan varmı?
1
2
3
4
05-05-2022, 14:59:03
#10
tumaykilinc
Ne kadar surecegi hakkinda bir bilgi edinen oldu mu?
05-05-2022, 14:59:39
#11
Dorebar
Emreozclk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Comnet üzerinde bir sorun yoktur. Hayal host bildiğim kadarıyla pendc geçiş sağlamıştı
Bu geçişle alakalı bir bildiri ya da yazı mevcut mu hocam?
05-05-2022, 14:59:40
#12
Yunusemree9
Evet pendc de kesintiler mevcut
05-05-2022, 14:59:47
#13
oguzhanx
Merhaba,
şimdi fark ettim bende, sunucuya ulaşılamılıyor. Sorunun ne zaman düzeleceği hakkında bilgi alan var mı?
05-05-2022, 15:04:51
#14
tumaykilinc
Simdi acilmaya basladi.
05-05-2022, 15:05:12
#15
PATRON54
Açıldı arkadaşlar şu anda problem yok.
05-05-2022, 15:05:50
#16
NoktaWeb
şuan açıldı arkadaşlar.
05-05-2022, 15:06:02
#17
FabNet
Sorun çözüldü galiba geldi bizde.
05-05-2022, 15:09:40
#18
Yunusemree9
Şuanda erişim açık
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler