1.5 ya ilkte cd key i 3 tane 13 olarak girdimde problem yapıyor şimdi hiç girilmiyor :S Chat room'dan yenisi girilir felan dedi chat room da girmek için öyle bir yer bulamadım.
hmm bu sorun zaten bundan kaynaklanıyor.Herkez 13 tane 3 girdiği için çakışmalar kaynaklanıyor yani serverlar 5 tane cd-keyi aynı olan oyuncunun 6.sını oyuna almaz.Şimdi yapman gereken ise googleden half-life cdkey changeri bulup 4008169121157 cdkeyini girmek