• 09-01-2011, 22:19:47
    #10
    22 tl
  • 10-01-2011, 17:44:21
    #11
    22 tl ile devam ediyoruz 22:19 bitiş süresi
  • 10-01-2011, 22:20:59
    #12
    Bitti mi arttırma. Bitti ise özel mesaj ile ödeme bilgileriniz gönderin Garanti veya Misli varsa iyi olur. Ödemeyi geçeyim hemen.

    Teşekkürler
  • 11-01-2011, 08:49:22
    #13
    md1925 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitti mi arttırma. Bitti ise özel mesaj ile ödeme bilgileriniz gönderin Garanti veya Misli varsa iyi olur. Ödemeyi geçeyim hemen.

    Teşekkürler
    misli noyu size pm attım ödeme yaptıgınızda godaddy için gerekli bilgileride yollarsınız
  • 11-01-2011, 09:16:36
    #14
    tüh be kaçırdık
  • 11-01-2011, 09:25:04
    #15
    Üyeliği durduruldu
    harbiden kaçırmışız. bu tür ilanlar daha fazla süre kalsa keşke forumda. kaçırabiliyoruz böyle .
  • 11-01-2011, 11:22:31
    #16
    Arkadaşa ödemesini gönderdim. Domaini bekliyorum.