Hagiwhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi adam neden 8 tl'ye domaini almak varken, birinin gelip sürekli fiyat arttırmasından dolayı 20 tl versin ?
Şöyle düşünün;
Ben 10 lira veriyorum. Adam 12 veriyor. Adam ile 12-14-16-18 derken 20 liraya çıkıyoruz. Diğer alıcı son teklifini 20 lira olarak veriyor. Bende arttırmaya daha fazla teklif vermiyorum. Hoop, adam teklifimi iptal ediyorum diyor. O zamanda domain bana 18 den kalıyor. Oysa teklif arttırmasa belkide domaini 10 liraya alacaktım değil mi ?