• 10-06-2024, 08:43:15
    #1
    Yurt dışı s24 ultra aldım.
    Server kayıtları kapalı uzun sürede açılacak gibi gözükmüyor.
    Telefonu sürekli aktif kullanabilmek için başka çözüm yolları var mıdır?
  • 10-06-2024, 08:54:22
    #2
    Server kayıtları nasıl kapalı hocam anlamadım
  • 10-06-2024, 09:03:12
    #3
    Server kayıt aktif hocam Facebookta ilhami özsolak var ona ulaşın
  • 10-06-2024, 09:07:56
    #4
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server kayıtları nasıl kapalı hocam anlamadım
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server kayıt aktif hocam Facebookta ilhami özsolak var ona ulaşın
    İlhami hocaya da sordum hocalım ne yazık ki kapalı
  • 10-06-2024, 09:11:26
    #5
    SeydiErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlhami hocaya da sordum hocalım ne yazık ki kapalı
    Yapma ya buna güvenerek bende s23 almıştım birkaç ay önce, bilgi var mı peki açılıp açılmayacağı konusunda
  • 10-06-2024, 09:16:28
    #6
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server kayıtları nasıl kapalı hocam anlamadım
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server kayıt aktif hocam Facebookta ilhami özsolak var ona ulaşın
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapma ya buna güvenerek bende s23 almıştım birkaç ay önce, bilgi var mı peki açılıp açılmayacağı konusunda
    Hocam en son kapandığında 2-3yıla yakın kapalı kalmış o yüzden çözüm yolu aramak gerekiyor
  • 10-06-2024, 09:54:47
    #7
    Kurumsal Üye
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapma ya buna güvenerek bende s23 almıştım birkaç ay önce, bilgi var mı peki açılıp açılmayacağı konusunda
    en son kapalı kaldıgında 2-3 yıl açılmadı. Bu da öyle olacaktır.
  • 10-06-2024, 11:43:31
    #8
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son kapalı kaldıgında 2-3 yıl açılmadı. Bu da öyle olacaktır.
    Umarım olmaz çünkü ortada büyük bir pasta var bunu ortada bırakacaklarını düşünmüyorum .
    Ama o ihtimalde yüksek
  • 10-06-2024, 21:48:10
    #9
    Xiomi 14 ultra ile değiştirmeyi düşünüyorum sizce mantıklı mı