• 23-09-2007, 17:49:53
    #28
    Arkadaşım telefon doğrulaması veya kimlik doğrulaması olmadan paypal satma bundan sonra bak sorun oluyor.Neyse kolay gelsin sana umarım paranı alırsın ismim geçtiği için konuyu takip ediyorum.
  • 24-09-2007, 02:19:15
    #29
    Üyeliği durduruldu
    konunun benle alakası olmadıgını belirmiştim 1 ci sayfada . hala neden benim oldugum düşünülüyorki.
    konuyu acan arkadasda paypala bildirdigini sölüyor saten gecmiş olsun umarım birdaha bu konuda adım gecmez.
  • 24-09-2007, 05:29:37
    #30
    Üyeliği durduruldu
    nasıl seninle alakası yok?
    bir zahmet şifrene sahip çık da başkaları hesabına girmesin.senin yüzünden uğraştım bu kadar..Neyse arkadaşlar konuyu uzatmayın artık yapıcak birşey yok konu sonuclandıgında yine buraya yazarım.
  • 24-09-2007, 06:37:41
    #31
    Pes doğrusu, bu kadar ilgisiz olmak da ayıp.
  • 24-09-2007, 11:56:03
    #32
    Paypal dolandiriciligi yeni sektör oldu güzel ülkemde. Kime ne şekil güvenecegimizi şaşırdık. Çalış didin 3 kuruş para kazan, onuda hiç etsinler.
    Sonrada elin gavuru Türklere güvenmeyince, ordan burdan ülkemizi banlayinca hayiflanip duruyoruz. Hakediyoruz galiba bu muameleyi.
  • 25-09-2007, 02:10:11
    #33
    Misafir
    MiNiKCaDi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konunun benle alakası olmadıgını belirmiştim 1 ci sayfada . hala neden benim oldugum düşünülüyorki.
    konuyu acan arkadasda paypala bildirdigini sölüyor saten gecmiş olsun umarım birdaha bu konuda adım gecmez.

    Arkadaş senin hesapına göndermiş. Sen benle alakasıyo yok diyosun.

    Hadi diyelim senle alakası yok bari bir açıklama yap.

    Bu kadar ilgisinizlik bencede pes.
  • 25-09-2007, 10:38:14
    #34
    FreaK7 yanlış anlama ama, dışardan birisi olarak yazıyorum, tarafsız olarak.

    Kanıtın varmı ? nerden bilelim senin minikcadı dan palpay bozdurduğunu, palpayin olduğuna dair bir bilgide yok elimizde.

    Nerde hesaplaştınız MSN demi? , MSN loglarını gönderebilirsin.
    Ne bozdurdun paramı ?, palpay hesabındanı caps leyip gönderbilirsin.

    Kanıt göremiyorum ben, iftira atmadan önce biraz dikkatli olmak lazım.

    Olay inş. çözülür. Haklı olanın her zaman arkasındayız.
  • 25-09-2007, 10:45:32
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Zaten haklı olmasam MinikCadı buraya birşeyler yazar değil mi?
  • 25-09-2007, 10:48:58
    #36
    FreaK7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki de başka biri şifresini çalmıştır neyse ben bunla ilgilenmiyorum bu durumda ne yapmam gerekiyor paramı geri alma ihtimalim var mı?
    Pm ve paypalın transfer görüntüsünü görebilirmiyiz ?

    ki inandırıcı olsun.