MiNiKCaDi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konunun benle alakası olmadıgını belirmiştim 1 ci sayfada . hala neden benim oldugum düşünülüyorki.
konuyu acan arkadasda paypala bildirdigini sölüyor saten gecmiş olsun umarım birdaha bu konuda adım gecmez.

Arkadaş senin hesapına göndermiş. Sen benle alakasıyo yok diyosun.

Hadi diyelim senle alakası yok bari bir açıklama yap.

Bu kadar ilgisinizlik bencede pes.