FreaK7 yanlış anlama ama, dışardan birisi olarak yazıyorum, tarafsız olarak.

Kanıtın varmı ? nerden bilelim senin minikcadı dan palpay bozdurduğunu, palpayin olduğuna dair bir bilgide yok elimizde.

Nerde hesaplaştınız MSN demi? , MSN loglarını gönderebilirsin.
Ne bozdurdun paramı ?, palpay hesabındanı caps leyip gönderbilirsin.

Kanıt göremiyorum ben, iftira atmadan önce biraz dikkatli olmak lazım.

Olay inş. çözülür. Haklı olanın her zaman arkasındayız.