• 15-07-2010, 23:16:38
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Yarına 5€ Lazım Olucak. Ödeme işbankası havale. Kesintisiz 5 Euro nun hesabmda olmasını istiyorum. Tekliflerle beraber banka hesap no Özel mesaj atın lütfen.
  • 16-07-2010, 14:44:52
    #2
    Arkadaşlar Yok mu Satan ?
  • 16-07-2010, 14:51:52
    #3
    Misafir
    Varda işbankası yok...
  • 16-07-2010, 17:20:14
    #4
    5 euro gönderildi , sorunsuz alış-veriş..