*********** : OxiJean arkadaşlar.
31
●740
- 16-09-2009, 19:00:45Şahıs bana gece geldi. 5 site için 50$ PayPal istediği söyledi. İyi dedim. Ödeme nasıl olacak diye sordu. Bankaları yazdım. EFT yapsam dedi. O zaman EFT gelince bakarız dedim. Acil lazım dedi. Sende hangi banka var dedim. Akbank dedi. Akbank'tan hemen havale yapabileceğini, çünkü bu durumda maaşından avans çekmiş gibi olacağını söyledi. Bayram öncesi para lazım, gönderemem dedi. Ben de "madem paran yok, niye site alacaksın" diye sordum. Garipti her şey... Hâlâ da garip...
- 16-09-2009, 19:02:29Yazık 10-20 dolar ile zengin olacak ya. Yinede bekleyelim gelsin açıklamasını yapsın.
- 16-09-2009, 19:43:59Üyeliği durdurulduRiwayet kardeşim kendisi banlanmış ama genede lazım olabilir sana
http://img151.imageshack.us/img151/5940/paypald.jpg
bu şekilde gönderirsen geç lütfen ödemeyi ve hesap bilgilerini at kendi hesap numaranı!
antiwm90@gmail.com
bana bu pm yi atmıştı kendisi kesin sanada aynısını dedi ben yemedim belki lazım olur gmail adresi diye veriyorum buyur kardeşim..Pm ile istemişsin şimdi gördüm geçmiş olsun
