• 04-08-2009, 11:35:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    30 $ PP Satılıktır, işbank ve yapıkredi mevcut.

    Hesabımda kalan son pp 'dir, bundan sonra pp asla kullanmayacagım
  • 04-08-2009, 12:19:28
    #2
    Kur ne kadar acaba?
    Kd: Neden kullanmicaksınız
  • 04-08-2009, 12:19:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    1 Ayda sizde 1100$ dolandırılırsanız sizde artık kullanmazsınız.
  • 04-08-2009, 12:23:41
    #4
    1.3ten bozabilirim işbank mevcut (az derseniz $ son zamanlarda çok düştü o yüzden 1.3)
  • 04-08-2009, 12:37:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.3' ten bozabilirim işbank mevcut (az derseniz $ son zamanlarda çok düştü o yüzden 1.3)
    Usta bir arkadaşa söz verdim ona vericem kusurabakma 1.2 veya 1.3 sorun değil yani

    Konu kilitlenebilir.
  • 04-08-2009, 12:40:34
    #6
    eyvallah kolay gelsin