Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.3' ten bozabilirim işbank mevcut (az derseniz $ son zamanlarda çok düştü o yüzden 1.3)
Usta bir arkadaşa söz verdim ona vericem kusurabakma 1.2 veya 1.3 sorun değil yani

Konu kilitlenebilir.