• 19-04-2009, 03:20:34
    #19
    geçmiş olsun
  • 19-04-2009, 04:06:46
    #20
    yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bu konuyu iBiL(Murat) açmamı istedi;
    iBiL'in 2. kez şifresi çalınıyor, çalan kişinin ettiği küfür yüzünden banlanmış ve banının açılmasını istiyor ya da açılmadan önce bir yetkili ile msnden görüşmek istiyor, isteyen yetkili pm atsın msn adresini vereyim
    böyle bi' konu açtırmış
  • 19-04-2009, 04:23:04
    #21
    Üyeliği durduruldu
    umarım bir yanlış anlaşılma vardır
  • 19-04-2009, 07:55:11
    #22
    Tipik bir Serkan Çicek midir nedir onun hadisesi.
  • 19-04-2009, 08:46:16
    #23
    Konuyu açan arkadaş;

    Burayı oku.

    Sonuç itibariyle, Seni dolandıran iBiL değil. Zaten iBiL dolandırıcılık yapmaz.
  • 19-04-2009, 09:02:27
    #24
    Konuyu açan arkadaş , kusura bakma da çok safsın.Adam o kadar yazdı şifrem çalınıyor vs. diye.Hadi onları görmedin , pm atsaydın ya.Şimdi banlı diyeceksin.PM atamıyorsan alışveriş de yapma
  • 19-04-2009, 11:58:03
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ibilmsn@hotmail.com dan benimle iletişime geçti onun başka bi msn i varsa konusmak isterim... eğer ibilmsn@hotmail.com onda ise nasıl oluyorda bana scarface benim yazabiliyor.. guncel mail adresini bilen bana ulasabilir mi acaba ?
  • 19-04-2009, 21:35:57
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Msn adresimi ekledi , 2 seferdir veresiye kontor istiyor veya bilyonerden ödeme yapıcam diyor.

    En sonunda terslemek zorunda kaldım.

    Dikkat edilmesi gereken bir kişi ,forumdaki biraz hareketlerine baktım ve o kanıya vardım.

    Ayrıca paypal adresini forumda güvenilir bir kişi olarak bilinen KATILSANA rumuzunun adını geçiren bir kişi benim gözümde niyetini bozmuş demektir.

    Birçok saf kalpli arkadaşımız atlıyor KATILSANA diye.

    Cin olmadan adam çarpmaya çalışıyor bazı çakalım diye gezinen kişiler.
  • 04-05-2009, 04:19:54
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OyuncuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (22:25) xxxxxxxxxxxx~: 6000 3013600
    iş bank
    (22:25) Scarface: 1.4 degıl mı

    Var mıdır arkadaşı tanıyan?


    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...kur-1-4-a.html


    inceleyin


    Bu elemana dikkat edin iyi bir dolandiriciya benziyor..


    Eleman ile msnde konustuk..

    Uye adi : kerpeten06

    Msn adresi : ib0c4n@hotmail.com

    paypal adresi : ib0caan@hotmail.com


    bana msn de verdigi hesap numarasi :

    isim soyisim : SERKAN AYDIN

    HESAP NO : 6000 3013600 ( 60003013600 )
    HESAP SUBE : ADANA

    telefon numarasida: 0544 6215798 ( 05446215798 )

    Bu hesap no ile asagidaki konularda dolandiricilik yapmis

    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...ickli-uye.html


    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...ndiricisi.html