Öncelikle bu konuyu iBiL(Murat) açmamı istedi;
iBiL'in 2. kez şifresi çalınıyor, çalan kişinin ettiği küfür yüzünden banlanmış ve banının açılmasını istiyor ya da açılmadan önce bir yetkili ile msnden görüşmek istiyor, isteyen yetkili pm atsın msn adresini vereyim