Konu
Dolandırıcı iBiL nickli üye...
19-04-2009, 09:02:27
#24
mccyclonee
Konuyu açan arkadaş , kusura bakma da çok safsın.Adam o kadar yazdı şifrem çalınıyor vs. diye.Hadi onları görmedin , pm atsaydın ya.Şimdi banlı diyeceksin.PM atamıyorsan alışveriş de yapma