• 19-04-2009, 00:07:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ibilmsn@hotmail.com un ona ait oldugunu herkes biliyor küfür yüzünden banlandı onu biliyorum...
  • 19-04-2009, 00:18:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.
  • 19-04-2009, 00:20:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sevgili Arkadaşım katılsana nick'li üye r10'da Anıl bey'e aittir. iBiL'in dolandırdığı kesin ise sanada geçmiş olsun.
  • 19-04-2009, 01:24:37
    #13
    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Arkadaşım katılsana nick'li üye r10'da Anıl bey'e aittir. iBiL'in dolandırdığı kesin ise sanada geçmiş olsun.
    sercedes@mail.com diye mail aldım ben sen mi oldum ?
    Saçma sapan konuşmayın. Üstelik ibili bi hayli yakından tanırım konuşma tarzının onunkiyle alakası yok. Ek olarak i yerine ı kullanmaz. 2-3 kuruş için onu bunu dolandıracak zihniyette biri değil.Msn adresi heyk yemiş olabilir.Yargısız infaz yapmayın
  • 19-04-2009, 01:30:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Uzun zamandır iBiL'in online oldugunu bende görmüyorum, bencede iBiL degildir. neyse gecmis olsun arkadasim.
  • 19-04-2009, 01:31:47
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar murat reelden arkadaşım . Bana r10 dan banlanması üzerine bir daha foruma girmeyeceğini vb. şeyler söylemişti . Sanmıyorum forum nickini vb. kullanarak dolandırıcılık yapacağını . Uzun süredir ortada olmadığını bilen birisi yapmış olabilir .
  • 19-04-2009, 01:56:25
    #16
    ibil *********** olamaz inanmıyorum şahsen.. onun adını kullanmışlardır.
  • 19-04-2009, 02:00:27
    #18
    arkadaşım sitede onlarca defa yazıldı alışveriş yapmadan özel mesaj isteyin diye. siz istediniz mi acaba?