*********** iBiL nickli üye...
37
●1.362
- 19-04-2009, 01:24:37sercedes@mail.com diye mail aldım ben sen mi oldum ?Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma sapan konuşmayın. Üstelik ibili bi hayli yakından tanırım konuşma tarzının onunkiyle alakası yok. Ek olarak i yerine ı kullanmaz. 2-3 kuruş için onu bunu dolandıracak zihniyette biri değil.Msn adresi heyk yemiş olabilir.Yargısız infaz yapmayın - 19-04-2009, 01:31:47Üyeliği durdurulduArkadaşlar murat reelden arkadaşım . Bana r10 dan banlanması üzerine bir daha foruma girmeyeceğini vb. şeyler söylemişti . Sanmıyorum forum nickini vb. kullanarak dolandırıcılık yapacağını . Uzun süredir ortada olmadığını bilen birisi yapmış olabilir .