Sevgili Arkadaşım katılsana nick'li üye r10'da Anıl bey'e aittir. iBiL'in dolandırdığı kesin ise sanada geçmiş olsun.
sercedes@mail.com diye mail aldım ben sen mi oldum ?
Saçma sapan konuşmayın. Üstelik ibili bi hayli yakından tanırım konuşma tarzının onunkiyle alakası yok. Ek olarak i yerine ı kullanmaz. 2-3 kuruş için onu bunu dolandıracak zihniyette biri değil.Msn adresi heyk yemiş olabilir.Yargısız infaz yapmayın