Arkadaşlar murat reelden arkadaşım . Bana r10 dan banlanması üzerine bir daha foruma girmeyeceğini vb. şeyler söylemişti . Sanmıyorum forum nickini vb. kullanarak dolandırıcılık yapacağını . Uzun süredir ortada olmadığını bilen birisi yapmış olabilir .