Hocam geçmiş olsun. Fakat burada suç büyük oranda sizde değil mi? Adamın ne mal olduğunu bilmeyen yok, paypal gibi sakat bir sektörde neden alışveriş yaptınız. Hadi yaptınız neden parayı siz önce yolladınız.
Neyse hocam tekrar geçmiş olsun.
HDDServers - Doğan Maner
55
●1.642
- 30-01-2009, 15:50:49Üyeliği durdurulduBencede önce siz göndermeseydiniz keşke gerçi karşındakini insan sanıp hareket ediyorsunuz burada sizdede suç yok.Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 140 tl dolandırılmıştım ama o sorunu çözdük kurtardım parayı ama o dolandırılmadan sonra ilk ben parayı vs. istiyorum ben burada kimliğimi koymuşum karşı taraf alışveriş yapmak istemiyorsa hoş karşılayıp bir başkasının'da yaptığını belirtip ona yönlendiriyorum, 2,50 kuruşla 0,50 kuruş kazanmaya çalışıp 2,50 kuruştan olacağınıza hiç çalışmazsınız daha iyi.
Geçmiş olsun güzel kardeşim,
Saygılar.
bu adamla iş yapılmaz...