• 30-01-2009, 14:59:34
    #28
    Hocam geçmiş olsun. Fakat burada suç büyük oranda sizde değil mi? Adamın ne mal olduğunu bilmeyen yok, paypal gibi sakat bir sektörde neden alışveriş yaptınız. Hadi yaptınız neden parayı siz önce yolladınız.
    Neyse hocam tekrar geçmiş olsun.
  • 30-01-2009, 15:08:47
    #29
    banada banner yaptırdı kendisi, ücretini ödeyeceğini söyledi ama bırakıp kaçtı ...
  • 30-01-2009, 15:24:01
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Parayı çalmakla ne anlıyorlar anlamıyorum, bazen dürüst olsalar, insanlardan yardım isteseler çalacakları paranın 10 katını insanlar yardım eder, hala insanlık ölmedi ya. fakat bu zihniyetlere bunları anlatmak gerçekten zor, geçmiş olsun arkadaşım.
  • 30-01-2009, 15:29:21
    #31
    her kulvarda bi yalan işi var bu doğanın. Elbet bi yerde canlı yakalar birileri..

    teşekkürler arkadaşlar.
  • 30-01-2009, 15:44:30
    #32
    Üyeliği durduruldu
    HDDSERVERS yazısını görünce direk dolandırıcılık olduğunu anladım bu adamla iş yapılmaz...
  • 30-01-2009, 15:50:49
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun. Fakat burada suç büyük oranda sizde değil mi? Adamın ne mal olduğunu bilmeyen yok, paypal gibi sakat bir sektörde neden alışveriş yaptınız. Hadi yaptınız neden parayı siz önce yolladınız.
    Neyse hocam tekrar geçmiş olsun.
    Bencede önce siz göndermeseydiniz keşke gerçi karşındakini insan sanıp hareket ediyorsunuz burada sizdede suç yok.
    Ben 140 tl dolandırılmıştım ama o sorunu çözdük kurtardım parayı ama o dolandırılmadan sonra ilk ben parayı vs. istiyorum ben burada kimliğimi koymuşum karşı taraf alışveriş yapmak istemiyorsa hoş karşılayıp bir başkasının'da yaptığını belirtip ona yönlendiriyorum, 2,50 kuruşla 0,50 kuruş kazanmaya çalışıp 2,50 kuruştan olacağınıza hiç çalışmazsınız daha iyi.

    Geçmiş olsun güzel kardeşim,
    Saygılar.
  • 30-01-2009, 15:56:58
    #34
    Bu adam bu dolandırıcılığı yüzünden r10'dan banlanmıştı zaten.
  • 30-01-2009, 16:32:43
    #35
    Üyeliği durduruldu
    müşterilerine küfür yağdırmıştı ilk ordan kıllandım. bu adam host sitesi sahibi birde..
  • 30-01-2009, 17:34:04
    #36
    MSN'de yazdıklarını okudum kansızın. "Olsa ödücem" diyor.

    Güler misin, ağlar mısın.