Hocam geçmiş olsun. Fakat burada suç büyük oranda sizde değil mi? Adamın ne mal olduğunu bilmeyen yok, paypal gibi sakat bir sektörde neden alışveriş yaptınız. Hadi yaptınız neden parayı siz önce yolladınız.
Neyse hocam tekrar geçmiş olsun.
Bencede önce siz göndermeseydiniz keşke gerçi karşındakini insan sanıp hareket ediyorsunuz burada sizdede suç yok.
Ben 140 tl dolandırılmıştım ama o sorunu çözdük kurtardım parayı ama o dolandırılmadan sonra ilk ben parayı vs. istiyorum ben burada kimliğimi koymuşum karşı taraf alışveriş yapmak istemiyorsa hoş karşılayıp bir başkasının'da yaptığını belirtip ona yönlendiriyorum, 2,50 kuruşla 0,50 kuruş kazanmaya çalışıp 2,50 kuruştan olacağınıza hiç çalışmazsınız daha iyi.
Geçmiş olsun güzel kardeşim,
Saygılar.