• 27-10-2008, 20:57:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Yurtdışından TR ye yapılacak ödemeler için bank wire transfer bilgisi olan var mı ? Ödeme kesintiye uğruyor mu ?

    Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim..
  • 27-10-2008, 22:04:39
    #2
    İş bankasında uğramıyor ama bu dingil garantide uğruyor
  • 27-10-2008, 22:41:16
    #3
    serkanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bankasında uğramıyor ama bu dingil garantide uğruyor
    ne kadar uğruyor peki ?
  • 27-10-2008, 22:58:31
    #4
    % 5 olması gerek geçende yapıkrediye göndermiştim. garantiye de oluyor.
  • 27-10-2008, 23:00:15
    #5
    Bu yıl yürürlüge girecek yasayla beraber avrupadan gelen EUR€ transferleri için ücret ödemeyip göndereceginiz EUR€ transferleri için ise en fazla EFT ücreti kadar ücret ödeyeceksiniz.

    Fakat şuan için en uygunu kendi bankanla görüşmen. Çogu banka parayı ytl olarak aldıgın da yada belirli bir süre bankada beklettigin zaman ücret almıyor.
  • 27-10-2008, 23:49:06
    #6
    Garantinin ne kadar ücret aldığını birim yada oran olarak bilmiyorum.Ama şöyle bir örnek verim 50 doları 35 dolar olarak yatırdılar arkadaşın hesabına.Oysa ben işbankasında sıfır masrafla yapıyorum aynı işlemi
  • 28-10-2008, 00:01:55
    #7
    serkanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantinin ne kadar ücret aldığını birim yada oran olarak bilmiyorum.Ama şöyle bir örnek verim 50 doları 35 dolar olarak yatırdılar arkadaşın hesabına.Oysa ben işbankasında sıfır masrafla yapıyorum aynı işlemi
    yuh be kardeşim olur mu o kadar komisyon.

    yakın zamanda bi ödeme alacağım.karşı taraf YTL olarak yolluyacak.masrafları da o karşılayacak.inşallah bendende yüksek miktar komisyon almazlar.
  • 28-10-2008, 00:08:44
    #8
    Olurmu olmazmı bilmiyorum da arkadaşta zaten müşteri temsilcisine demediğini bırakmadı.Sanki o garibimin suçu varmış gibi
  • 28-10-2008, 10:58:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Garanti şubeyle görüştüm %3 civarı dediler,işbankı arayıp sorayım bakalım..