Garantinin ne kadar ücret aldığını birim yada oran olarak bilmiyorum.Ama şöyle bir örnek verim 50 doları 35 dolar olarak yatırdılar arkadaşın hesabına.Oysa ben işbankasında sıfır masrafla yapıyorum aynı işlemi
yuh be kardeşim olur mu o kadar komisyon.
yakın zamanda bi ödeme alacağım.karşı taraf YTL olarak yolluyacak.masrafları da o karşılayacak.inşallah bendende yüksek miktar komisyon almazlar.