• 14-11-2019, 13:59:09
    #1
    arkadaşlar selamlar.. escrow adında bir site varmış bu site hakkında bilgisi olan veya şikayeti olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum.
  • 14-11-2019, 14:13:51
    #2
    Ürün ve hizmet satışlarında alıcı ve satıcı için ödemeyi güvende tutan, hizmet yada mal alıcı tarafından alınınca onaylanıp paranın satıcı hesabına geçtiği online emanetçi. Türkiye’den yapılan alışverişlerde min 20$ komisyon kesiyor.
  • 14-11-2019, 14:37:58
    #3
    ikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün ve hizmet satışlarında alıcı ve satıcı için ödemeyi güvende tutan, hizmet yada mal alıcı tarafından alınınca onaylanıp paranın satıcı hesabına geçtiği online emanetçi. Türkiye’den yapılan alışverişlerde min 20$ komisyon kesiyor.
    kimden kesiyor onu hocam alıcıdan mı acaba ?
  • 14-11-2019, 15:15:20
    #4
    Seçebiliyorsunuz. Alıcı yada satıcı yada fifty fifty keste diyebiliyorsunuz.
  • 14-11-2019, 15:35:09
    #5
    ikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçebiliyorsunuz. Alıcı yada satıcı yada fifty fifty keste diyebiliyorsunuz.
    çok teşekkürler hocam sağolun..