Ürün ve hizmet satışlarında alıcı ve satıcı için ödemeyi güvende tutan, hizmet yada mal alıcı tarafından alınınca onaylanıp paranın satıcı hesabına geçtiği online emanetçi. Türkiyeden yapılan alışverişlerde min 20$ komisyon kesiyor.
kimden kesiyor onu hocam alıcıdan mı acaba ?