• 17-04-2017, 21:08:44
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba ,

    Arkadaşlar benim bir işlemim var yardımcı olabilecek arkadaşları bekliyorum olay istediginiz bankaya eft gönderimi yapılcak. Karşılıgında cepbank ile numarama ücreti yatıracak arkadaşları bekliyorum.
  • 17-04-2017, 21:09:33
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    0 traderiniz var.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 17-04-2017, 21:12:01
    #3
    Kurumsal PLUS
    XeC0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 traderiniz var.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Herşeyin bir ilki vardır hocam
  • 17-04-2017, 21:25:37
    #4
    SakuMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeyin bir ilki vardır hocam


    bizimde ilklerimiz oldu ama bu şekilde değildi. şuan borç para gibi bir şey istiyorsunuz. eft ertesi gün geçiyor.

    artı olarak bu bölümde alışverş için trader şartı var diye hatırlıyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 18-04-2017, 09:35:41
    #5
    Kurumsal PLUS
    XeC0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizimde ilklerimiz oldu ama bu şekilde değildi. şuan borç para gibi bir şey istiyorsunuz. eft ertesi gün geçiyor.

    artı olarak bu bölümde alışverş için trader şartı var diye hatırlıyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    EFT geçtikten sonra ödeme alabilirim yani acelem yok hocam.
  • 18-04-2017, 10:51:27
    #6
    Arkadaşın işlemi sorunsuz bir şekilde yapıldı.