Herşeyin bir ilki vardır hocam
bizimde ilklerimiz oldu ama bu şekilde değildi. şuan borç para gibi bir şey istiyorsunuz. eft ertesi gün geçiyor.
artı olarak bu bölümde alışverş için trader şartı var diye hatırlıyorum.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi