Merhaba Arkadaşlar 2 Haziranda Payoneer Kart başvurum onaylandı.
Ve Aradan 16 gün geçdi kartım daha elime ulaşmadı.
Forumda baktıgımda kartın geliş süresi hiç bir arkadaşda 10 günü aşmamış bendeki durum nedir kart yanlış yere mi gitti ki
arada mı kaynadı yoksa hala kargolama sürecinde mi
destege yazıyorum takip numarası veremeyiz posta yolu ile gönderdik diyor.
Payoner Kart
4
●116
- 18-06-2016, 00:11:26
- 19-06-2016, 23:41:26Üyeliği durduruldupostacı kartı getirdiğinde imza karşılığında mı veriyor,yoksa kapının önüne atıp mı gidiyor ?NevaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2016, 23:50:10imza filan yok dostum reklam broşürü gibi kapıya/posta kutusuna bırakıp gidiyor.algerino85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ek olarak payoneer ile ilgili tüm soru ve cevaplar bu konuda: https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...cevaplari.html