Merhaba Arkadaşlar 2 Haziranda Payoneer Kart başvurum onaylandı.
Ve Aradan 16 gün geçdi kartım daha elime ulaşmadı.
Forumda baktıgımda kartın geliş süresi hiç bir arkadaşda 10 günü aşmamış bendeki durum nedir kart yanlış yere mi gitti ki
arada mı kaynadı yoksa hala kargolama sürecinde mi
destege yazıyorum takip numarası veremeyiz posta yolu ile gönderdik diyor.