• 30-03-2008, 02:55:20
    #1
    R10daki nicki raycho93
    msn adresi : raycho_bad_boy@hotmail.com
    Arkadaşlar tam bir *********** kendisine 14$lık paypal hesabı satcaktım 15 ytl için kendimi rezil etmem falan flan dedi bende 15ytl için bukadar gurursuz insan olcanı düşünmedim bilgeleri verdim hemen deiştirmiş msnide engelledi 14$ bana dokunmaz ama kendisi 14$ için bukadar gurursuzmuş demekki. neyse saglık olsun büyük bi mebla olsa belki üzülürümde 14$ için sanımı sıktıgıma degmez diyecegim kimse bu adamla alışveriş yapmasın dikkatlı olsn belki ben 14$ kaybettim ama başkaları daha büyük paralar kaybetmesin işte buda msn logları sansürsüz herşey yazıo
  • 30-03-2008, 02:59:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dispute ac bence.
    gecmiş olsun
  • 30-03-2008, 11:17:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım paypal değil de bux.to hesabını satmışsın.
    Bu durumda dispute olmaz tabi ki ama.
    Şifreni değiştirdiyse şifremi unuttum diyerek yeni bir şifre istemen iyi olur
  • 30-03-2008, 11:47:54
    #4
    Hesabı alıp engellemiş altı üstü 15 ytl geçmiş olsun
  • 30-03-2008, 20:03:56
    #5
    saoln arkadaşlar şifre ve maili deiştirmiş önemli deil yha ztn 15ytl bana dokunmaz kendsi degerini belli etti
  • 30-03-2008, 22:54:52
    #6
    Misafir
    KempO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saoln arkadaşlar şifre ve maili deiştirmiş önemli deil yha ztn 15ytl bana dokunmaz kendsi degerini belli etti
    Senden 15 benden 15 bu adam günde 1000 ytl tokatlıyordur, bizim sırtımızdan geçinmesi hoş bişeymi, hepimiz bana dokunmaz deyip salladıkça böyle admlara gün doğuyor maalesef
  • 04-04-2008, 20:59:19
    #7
    Silver1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senden 15 benden 15 bu adam günde 1000 ytl tokatlıyordur, bizim sırtımızdan geçinmesi hoş bişeymi, hepimiz bana dokunmaz deyip salladıkça böyle admlara gün doğuyor maalesef
    aynen daa ayrıca adam iki yüzlü şerefszin tekiymiş daha utanmadan bana - itrader verip kredi kartı nomu alıp msnimi hackledi demiş :@ yaff okadar sinirliyimki iftiranında bukadarı olr ben paradn vazgeçtm haram ettim adam hala şeref yokki daha böle haksız yere eksi itrader verip haklı çıkmaya çalıyor. Beni tanıyan tanır bilende bilir başka şey sölemek istemiorm çünkü aklıma geldikçe bile sinirlerim boşalıyor
  • 12-12-2009, 00:02:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    konuda yazilan hicbirsey dogru degildir....
  • 12-12-2009, 00:19:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    ya iste ver bascam soz veriyor iste daha ne olsun ki
    kaybetsen bile 15 ytl kaybediceksin ki asla ama asla yapmam kendimi elaleme 15 ytl icin rezil etmem
    Rezil etmisin etcegin kadar daha ne olsun ki. 15 TL icin arkandan sovdurmeye degiyosa ve bu sana dokunmuyosa senin yatcak yerin bile yok.