• 31-07-2006, 19:17:50
    #1
    Merhaba odeme.com.tr ye üye oldım üyeliğim kabul edildi ve yeni bir ürün ekledim bu ürünü kendi sitem üzerinden satmak için gerekli link yada işlemi nasıl yapicam bilgisi olan varmı ?
  • 31-07-2006, 19:38:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    msn den sana yardımcı olacaklardır yada mail atarsan
  • 31-07-2006, 21:11:08
    #3
    Telefonla görüşüyordum tam 6 dakikaya yakın bekledim birtaz bekletecem diyip durdu ordaki bayan sanırım oda bilmiyor. Sonra pat diye yüzüme kapattılar telefonu. Neyse biraz uğraşır hallederiz
  • 31-07-2006, 21:51:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Şukadarini soleyim nekadar güvenli sizce ?: ) Biraz siteyi incelerseniz açikcasi herşey ortada..
  • 31-07-2006, 23:18:57
    #5
    Bu arada sorunu cözdüm Biraz araştırma yapınca. Yolladıkları mailin ekinde kod yollamışlar onla hallettim. Teşekür ederim.

    Ya bana güven verici geldi işin açıkcası.. Sorun olacağını hiç zannetmiyorum. Ama kullanım açısından bakalım birde.

    Kullanıp test ettikten sonra sizede haber veririm.
  • 31-07-2006, 23:28:00
    #6
    Misafir
    ben tam kayıt olacaktım

    arayayım dedim yemın edıyorum bırısı cıktı burası ev dedi.

    sonra vazgeçtim.
  • 31-07-2006, 23:31:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    platinmarket sisteminin sahipleri ise bu kisiler saglamdirlar kendileriyle daha onceden e-ticaret sisteminde calismisligim var durust adamlardır... ama tel istanbul diyo benim bildigim platinmarket tekirdağdadir
  • 31-07-2006, 23:33:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı:
    ben tam kayıt olacaktım

    arayayım dedim yemın edıyorum bırısı cıktı burası ev dedi.

    sonra vazgeçtim.
    yaw ordan hemen pay bicmeyelim tele bakacak olursak telekom cozum ortagi sentimin adını vermiyeyim bolge bayiilerinden birinin telini ara bakalım neresi cikacak kendi web sitesinde yayınlanan no hemde
  • 31-07-2006, 23:39:50
    #9
    Valla ben kendim ankaradayım. Sitelerinde yazdıkları genel merkezi gördüm bizzat. Tesadüfü tabi arkadaşımın evide o apartmandaydı. Sistemleri sorunsuz calışıyor. Zannetmem bi sorun olacağını.