Konu
odeme.com.tr hakkında
31-07-2006, 23:39:50
#9
Arkadash
Valla ben kendim ankaradayım. Sitelerinde yazdıkları genel merkezi gördüm bizzat. Tesadüfü tabi arkadaşımın evide o apartmandaydı. Sistemleri sorunsuz calışıyor. Zannetmem bi sorun olacağını.