Valla ben kendim ankaradayım. Sitelerinde yazdıkları genel merkezi gördüm bizzat. Tesadüfü tabi arkadaşımın evide o apartmandaydı. Sistemleri sorunsuz calışıyor. Zannetmem bi sorun olacağını.