• 23-07-2023, 22:21:51
    #28
    Sitede yer alan ve kripto konusunda yer alan tüm bot sistemlerine destek oluyorum. Rekabet her zaman iyidir ve seçenekleri çoğaltır.
    Traderwagona alternatif olarak benim de yeni açığım traderlands üzerinden de işlemlerinizi paylaşabilirsiniz incelemenizi öneririm.
    Kazancı şu şekilde botunuzu / stratejinizi takip eden kişilerden yüzde 1 ile 7 arasında ayarlayabiliyorsunuz.
  • 23-07-2023, 23:32:05
    #29
    Hayır üyelik yaşı da iyi halbuki :S
  • 24-07-2023, 01:05:55
    #30
    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır üyelik yaşı da iyi halbuki :S

    https://youtu.be/6_r1HOCpzDk?t=12
  • 24-07-2023, 02:22:40
    #31
    Hocam onu bunu bilmem de, 6 yıl içeriisnde yaptığın işlemlerle tarla arsa felan alsan daha fazla kar ederdin gibi.

    -60k net kazanç gözüküyor
  • 24-07-2023, 02:25:20
    #32
    Hocam ROI toplamda, aylıkda, haftalıkda, günlükde her türlü zarardasınız. Bot daha bir gün bile kar yapmamış, siz bakın görün yapacağım diyorsunuz. Önce bir yapın görelim öyle para yatıralım. Siz binlerce dolar kaybetmişsiniz bizde mi kaybedelim?
  • 24-07-2023, 02:29:24
    #33
    valla hocam 60k usd kaybetsem bırakırım valla ben kripto işlerini ahahah
  • 24-07-2023, 02:45:13
    #34
    -60k dolar zararınız var hocam. Nasıl + ya geçmeyi planlıyorsunuz anlamış değilim.
  • 24-07-2023, 09:18:21
    #35


    takipteyim , bugünlük 51 usd kar gözüküyor
  • 24-07-2023, 09:56:39
    #36
    Alıntı
    yakında görüceksiniz binance leaderboard da 1 numara olucam
    ve en sevdiğim üyenin bir konusu daha. daha önce yukarıdaki gibi bir şeyi başka bir bölümde söylemişti (bkz). sen çok yaşa byjameson.