hocam koyduğun ss yazılıma ayitse devtools nesnesi gözüküyor yani yazılım selenium. lütfen insanları daha detaylı bilgilendirin browser nasıl açmıyor selenium yazılımda hide browser demek daha mantıklı değilmi ?
Ben selenium değildir demedim zaten browser zaten açılmıyor ha hide denmis ha açılmıyor denmiş arasındaki fark ne kadar büyük? yazilim içinde yapiyor demişiz amaç işlev değilmi hocam?
Gerekli detaylar konu içerisinde mevcuttur, teşekkürler.