zeusmedyatr @ gmail.com
emeğinize sağlık.
WhatsApp Stalk V2 - 5 Kişiye Hediye
121
●3.415
- 07-03-2021, 22:02:33Arkadaşlar her ne kadar sizi ilgilendirmeyen bir konu olsa da şunları ekleme gereği hissettim;
Ben bilgisayar programcılığı 1. sınıf öğrencisi biriyim. Ben ilk programı yazarken hocam bana Console.WriteLine anlatıyordu. Forumdan birkaç kişiyle konuştuk bu olayı.
Eksiklerim yanlışlarım tabii ki olacak, bu bir savunma değil. Programın ücreti 1₺'de olsa sonuna kadar kullanacaksınız ve ben de sonuna kadar o 1₺'nin hakkını vermek zorundayım.
Henüz öğreniyorum, eğer yorumların arasında gördüyseniz biri programa ihtiyacım yok ama alacağım destek olmak için yazmıştı. Programı yolladım ücretini almadım, bana destek olmak istiyorsanız kaynak verin dedim.
İyi bilen birine lisanslatalım programı dedi, yok dedim sen eğer onu bana yaparsan kötülük yapmış olursun. Ben o programı lisanslamam gerekiyorsa kendim gidip öğreneceğim, sana yaptırırsam amacımdan şaşarım.
Ben buraya para kazanmaya gelmedim, para kazanmaya gelmiş olsam 10₺'ya mı satarım sizce. Programı sattığım kişi sayısı 10-11. Kimseden sadaka falan beklediğim yok şu söylediğim yanlış anlaşılmasın.
Eğer programı kullanacaksanız alın kullanmayacaksanız almayın. Programı yazarken içtiğim sigara parasını karşılamıyor satışlar. SORUN DEĞİL, KONU FARKLI. Ben öğrenmek, araştırmak için yapıyorum bunu.
Bilirsiniz kodu yazarsınız, yazarsınız sonra bir kenara koymak üzer insanı. Paylaşmak istersiniz, paylaşırken de bir yandan beğenilsin istersiniz. Ben burada kardeşim ben programdan memnun değilim diyen kişilere
ücret iadesi yapıyorum. Lisanslı değil uygulama, adam kullanmaya devam edebilir. UMURUMDA DEĞİL. Ben kendimi geliştirmeye çalışıyorum, ve bu yolda da ilerlemeye çalışıyorum.
Ticaret yaptığım kişiler bilirler, bu hayatta paradan önemli şeyler de var diyorum. Yolluyorum programı. UMURUMDA DEĞİL. Buradan da ekliyorum, eğer kardeşim ben programı istiyorum ama param yok,
hakkını helal et diyen çıkarsa YOLLAMASAM NAĞMERDİM. Burada kimse bana söylemezsin çünkü az satarsın diyemez. Az satsın UMURUMDA DEĞİL. Çok satmasının yollarını ararım, ararken yine gelişirim,
ama asla programı bir fazlasıyla anlatmam. Yanlış okumuşsundur, program sana beklediğini vermemiştir. Ücret iadesi iste bana bozuk programın çalışmıyor bu, bir işe yaramaz, kimse almaz deme.
Memnun değilim, ücret iadesi alabilir miyim de. Kimse çıkıp bana 3 kuruş para için ismimi lekelemeye çalışmasın. Yaptığım belli, sattığım belli, bu saatten sonra da bu forumdaki duruşum belli.
Herkese iyi forumlar. - 07-03-2021, 22:31:44Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleseochu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler, listeye aldım. Bol şanslarTufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2021, 22:35:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.thepashaemin@gmail.com
hayırlı olsun hocam - 07-03-2021, 22:38:08Listeye aldım hocam, bol şanslar.spware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle