• 07-01-2021, 12:41:15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaslar pm kutusundaki kota cok sinirli, artik temizlemekten yoruldum. Skype uzerinden r10 nickinizle birlikte iletisime gecerseniz cok daha saglikli iletisim saglamis oluruz.
    Skype adresim: tunerhd
    https://join.skype.com/invite/hlMXOQZzJ57a
  • 08-01-2021, 20:17:11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sms onaysız gmail oluşturucu bot lazım yazabilrimsiniz;?
  • 10-01-2021, 03:07:50
    Üyeliği durduruldu
    Mesaj kutunuz dolu pm alabilirmiyim
  • 10-01-2021, 12:24:59
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    PM Kutunuz dolu;
    https://www.r10.net/bot-amp-program-...irma-botu.html
  • 11-01-2021, 01:34:08
    mesaj kutun dolu. özelden ulaşır mısın bana
  • 12-01-2021, 21:07:58
    skype üzerinden iletişim kuruldu
  • 14-01-2021, 16:49:36
    PM alabilir miyim, mesaj kutunuz dolu.
  • 21-01-2021, 02:29:47
    Hocam msj kutunuz dolu,silince pm atmanızı bekliyorum
  • 21-01-2021, 09:47:21
    selamün aleyküm kardeşim otomatik gmail açan programın varmı diye soracaktım