işlemlerim sonuçlandı. 2022 için geldi. ama 2023 ve 2024 yılında kapsam içine alındı. toplam 2.5 yıl için 87bin TL çıltı. çokmu az mı daha önce gelenler yorum yapabilir. çok uğraşıldı. memurlar hiç birşey bilmiyor, onlara suç bulmamak gerek onları bilgilendirmeyenlerde kabahat..
istisnada çıkardım. artık %15 kesiliyor. bu belge içinde önce garantiye gittim. durumu anlattım. adam bana normal vadesiz hesap açtı. test ettim para gönderdim para çekilmedi. tekrar adama durumu anlattım. anlamıyorki. yine bilgilendiren yok yada o bankada olmuyor. iş bankasına gittim. hemen açtılar. çünkü bilgileri var. sitelerinde bile konu ile ilgili reklamları var.
Çok fazla bu rakam 200k için. Ödeme yapmadıysan Dava açabilirsin.Ödemen gereken rakam ortalama 40k 50k civarı.