• 11-10-2014, 14:16:51
    #64
    ne güzel konu olmuş
  • 11-10-2014, 22:58:40
    #65
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    Acun medya son derece hakli. Adamlarin uretmis oldugu bir icerigi izinsiz yayinliyor ve uzerinden gelir elde ediyorsunuz. Kaldirirsaniz sizin icin iyi olacaktir.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 11-10-2014, 23:05:29
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Acunn'dan İntihar diye okudum konuyu, ben konuya çok uzağım.
  • 11-10-2014, 23:34:39
    #67
    Benzer içerikli sitelerde durum nedir onları takip eiyor musunuz?
  • 12-10-2014, 11:49:38
    #68
    Bu kadar korkmanız bence gereksiz. Türkiyede yaşamayan, Türk firmaları ile muhattap olmayan bir kişinin, Türk Telif Kanunlarından korkmasına gerek yoktur.

    @KONU DIŞI
    acunnun şuana kadar yaptığı en iyi, hatta adam gibi/orijinal TEK program, acun Firarda adlı programdır -ki oda önceleri televolenin bir parçası iken çok tutulması sonucu kendi programına sahip olmuştur acun. Hatta "Acun Firarda" konseptinde bir program olsa, günümüzde yine tutacağını düşünüyorum.
  • 12-10-2014, 11:57:48
    #69
    Adam televizyon dünyasını satın aldı onca parası var hala 3-5 kuruş için sitelerede el atıyor.2 seneden beride acunun programlarını izlemiyorum çok havalandı yurtdışından bul telifini al türkiyede yap bizim seyircimizde saf gibi izlesin.Dizilerin çoğuda öyle mesela medcezir vs kore dizisinden alıntı. Her şey alıntı çalma kopyalama olmus
  • 17-10-2014, 21:05:04
    #70
    şu savunduğunuz adama bakın = Acun!!, sen kaldır güzel kardeşim içeriği, değmez bu gibi adamlarla uğraştığına,boşver yeni fikir bulursun elbet.
  • 13-11-2014, 02:03:10
    #71
    Üyeliği durduruldu
    baleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon da acun ne üretmiş? sağdan soldan toplama iş yapıyor.
    Acun ne üretmiş cidden gece gece güldürdü beni acun tv konusunda türkiyedeki en iyi adam lisanslarını alıyo her getirdiği program tutuyo biz ergenken elinde mikrafon ayagında parmak arası terlik olan spiker su anda medya patronu buna biraz saygu duymak gerekmezmi
  • 13-11-2014, 02:13:26
    #72
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar korkmanız bence gereksiz. Türkiyede yaşamayan, Türk firmaları ile muhattap olmayan bir kişinin, Türk Telif Kanunlarından korkmasına gerek yoktur.

    @KONU DIŞI
    acunnun şuana kadar yaptığı en iyi, hatta adam gibi/orijinal TEK program, acun Firarda adlı programdır -ki oda önceleri televolenin bir parçası iken çok tutulması sonucu kendi programına sahip olmuştur acun. Hatta "Acun Firarda" konseptinde bir program olsa, günümüzde yine tutacağını düşünüyorum.
    Ayna var ya hocam

    Tapatalk mobilden gönderilmiştir. Yazım hataları olabilir.