• 03-08-2010, 13:45:49
    #1
    Selamun Aleyküm Arkadaşlar;
    Bu Yazımda Windows 95 den Beri Sistem Üzerinde Gelen İnternet Explorer’ı Windows 7den Kaldırmayı Göstereceğim.

    Yapmamız Gerekenler ;

    - Başlat’a Tıklayınız.
    -Sisteminiz Türkçe İse Resimde Gösterdiğim Gibi Aç Kapa Yazınız.
    -Sistemiiniz İngilizce İse Turn Windows features on or off Yazınız.
    -Enter Diyiniz.

    Daha Sonra Ekrana Windows Özelliklerini Gösteren Pencere Gelecektir.



    Buradan Kaldırmak İsterseniz İnternet Explorer 8 Seçeneğinindeki Tiki Kaldırıp Tamam Deyiniz.

    Selametle

    By__KoRSaN
  • 05-08-2010, 03:55:37
    #2
    teşekkürler Bilgi için İşime Yaradı
  • 09-08-2010, 19:12:29
    #3
    Zırt pırt çıkmayacak karşıma şükür =)
  • 15-08-2010, 13:46:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İnternet Explorer'i kaldırınca msn çalışmıyor. Denemeyin derim
  • 15-08-2010, 14:03:51
    #5
    kaldırmak tasarımcıysak hele halkın %75 ini yok saymak olacak
    inş kimsenin kullanmadıgı günleride görürüz
  • 11-01-2015, 22:58:56
    #6
    teşekkürler güzel paylaşım