Selamun Aleyküm Arkadaşlar;
Bu Yazımda Windows 95 den Beri Sistem Üzerinde Gelen İnternet Explorer’ı Windows 7den Kaldırmayı Göstereceğim.
Yapmamız Gerekenler ;
-
Başlat’a Tıklayınız.
-Sisteminiz Türkçe İse Resimde Gösterdiğim Gibi
Aç Kapa Yazınız.
-Sistemiiniz İngilizce İse
Turn Windows features on or off Yazınız.
-
Enter Diyiniz.

Daha Sonra Ekrana Windows Özelliklerini Gösteren Pencere Gelecektir.
Buradan Kaldırmak İsterseniz İnternet Explorer 8 Seçeneğinindeki Tiki Kaldırıp Tamam Deyiniz.
Selametle
By__KoRSaN