• 15-06-2022, 19:16:06
    #1
    Bi devir bitti….
  • 15-06-2022, 19:16:55
    #2
    @burki;
  • 15-06-2022, 19:17:57
    #3
    Varlığında neyi vardı ki yokluğunu hissedelim...
  • 15-06-2022, 19:18:19
    #4
    Kendini yenilemeyen bütün sistemler yok olmak zorunda
  • 15-06-2022, 19:22:09
    #5

  • 15-06-2022, 19:22:22
    #6
    VipsMedya.Com
  • 15-06-2022, 19:23:23
    #7
    1990larda Hayatıma kattığı tek anlam Temporary internet files klasörüydü ön bellek klasöründen gezdiğiniz izlediğiniz şeyleri zahmetsizce alıyordum
    • StephenStrike1m
    StephenStrike1m bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-06-2022, 19:23:29
    #8
    İnternet Explorer(21.05.2022) : 15 Haziran 2022'de kapanma kararı aldık
  • 15-06-2022, 19:27:56
    #9
    Koskoca mazi....