Babamı Kaybettik.. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Babamı Kaybettik..
87
●
1.265
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aramızdan Ayrılanlar
Babamı Kaybettik..
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
29-04-2021, 18:15:11
#28
royalenes
Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun inşallah.
29-04-2021, 18:15:41
#29
FoRgEd
Başınız sağolsun , rabbim kalanlara sabırlar versin.
29-04-2021, 18:16:24
#30
Aseka
Sizin adınıza üzüldüm bende doğduğumda annemi kaybetmişim 2.5 ay sonra.Umarım mekanı cennet olur aile bireyleri olmadan hayat gerçekten anlamını yitiriyor.
29-04-2021, 18:16:35
#31
w_zaferq
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
29-04-2021, 18:18:42
#32
birsevda
başınız sağolsun mekanı cennet olsun
29-04-2021, 18:19:15
#33
vodijital
Başınız sağ olsun. Allah mekanını cennet eylesin.
29-04-2021, 18:34:44
#34
Backlinkim
Google 1. Sayfa Garantili
Başınız sağ olsun. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
29-04-2021, 18:36:01
#35
Berkay
Mekanı cennet olsun
29-04-2021, 18:36:29
#36
Varro
60 yaş üstü için aşı vuruldu sanırım babanız aşı olduktan sonra mı yakalandı
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler