• 03-04-2015, 08:56:14
    #1
    Kayahan'ı kaybettik. Allah rahmet eylesin. Sabah sabah şok oldum.
  • 03-04-2015, 08:59:14
    #2
    Allah rahmet eylesin valla üzüldüm. Mekanıcı cennet olsun
  • 03-04-2015, 08:59:47
    #3
    Allah rahmet eylesin.
  • 03-04-2015, 08:59:54
    #4
    Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olur İnşallah

    Uzun yıllar süren ilişkimde "seninle herşeye varım ben" şarkısı hep bizim şarkımız olarak kalmıştı.


    https://www.youtube.com/watch?v=uS5feKtKXLM
  • 03-04-2015, 09:00:00
    #5
    Allah rahmet eylesin.
  • 03-04-2015, 09:01:21
    #6
    #🏆 https://wa.me/seonom
    Türk müziği çok büyük bir değerini ve ustasını kaybetti.Başımız sağolsun.

    Rabbim rahmet eylesin.
  • 03-04-2015, 09:17:37
    #7
    Sabah sabah nasıl üzüldüm.
    Türkiye'deki sayılı seslerden bir tanesiydi.
    Başımız saolsun.
  • 03-04-2015, 13:23:30
    #8
    Kayahanla büyüdüm ne kadar üzüldüm anlatamam. Uzun süredir birinin ölümüne bu kadar üzülmemiştim. Resmen çocukluğum koptu gitti yüreğimden şuan sanki 10 yaş birden yaşlandım...
  • 03-04-2015, 13:27:09
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şu an şok oldum. Allah rahmet eylesin.