• 15-09-2025, 20:04:28
    #1
    Apple'ın iPhone cihazlar için çıkarttığı yeni işletim sistemi iOS 26 kuracak mısınız? Türkiye saati ile 20.00 sularında güncellemenin yayınlanması bekleniyor.
  • 15-09-2025, 20:05:10
    #2
    Halen gelmemis benim diger telefonda beta hali vardi yani guzel gibiydide tam kullanmak şart tabi
  • 15-09-2025, 20:08:12
    #3
    Kullanıcı deneyimlerine göre yaparım muhtemelen zaten her güncellemede pil sağlığı düştüğü gibi batarya cok kötü oluyor. Ama tabi güvenlik acıkları ve yenilikler icin yapmak lazım
  • 15-09-2025, 20:13:04
    #4
    Bende konuyu açmadan önce baktım gelmemişti. Boşta duran bir cihaz üzerinde kurup deneyimleyeceğim ve ondan sonra aktif kullandığım cihaz üzerinde güncelleme yapacağım. Yeğenim beta sürümünü kurmuştu ve bazı özellikleri hoşuma gitmişti fakat beta sürümler stabil çalışmadığından bataryanın ömrünü hemen bitiriyor ve diğer uygulamalarında çalışmasına engel olabiliyor.
  • 15-09-2025, 20:13:34
    #5
    İndirime açıldı. ben indirip deneyeceğim şahsen. Muhakkak hatalar vardır deneyip göreceğim.
  • 15-09-2025, 20:16:00
    #6
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Merhabalar,
    Şu an için denemeyi dahi düşünmüyorum.
  • 15-09-2025, 20:17:43
    #7
    Ben indireceğim büyük ihtimal, konu üzerinden beni bu fikrimden döndürecek bir mesaj gelmezse.
  • 15-09-2025, 20:30:39
    #8
    iphone 11 yanarak kendini eritir sanırım
  • 15-09-2025, 20:32:10
    #9
    Kuracağız mecbur 😒