• 28-02-2024, 00:34:27
    #1
    Sizce hangisini almalıyım düz 11 mi yoksa düz 12 mi ?
  • 28-02-2024, 00:35:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bence 12
  • 28-02-2024, 00:35:34
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    11 den pek bir farki yok
  • 28-02-2024, 00:35:56
    #4
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence 12
    12 ye göre genelde 11 alın diyorlar hocam kullanmadığım için tabi bilemem
  • 28-02-2024, 00:36:10
    #5
    Hocam bütçenizi aşmıyor ise 12 ancak bütçenizi çok zorlamaya gerek yok 11 ile başlayabilirsiniz zamanı gelince zaten üst modeller ile değiştirrisiniz 12 ile 11 arasında pek fark yok 5-6k için değicek bi telefon değil bence
  • 28-02-2024, 00:36:20
    #6
    ocuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 den pek bir farki yok
    Çoğu kişi öyle diyor hocam kafam karıştı benimde 😄
  • 28-02-2024, 00:36:31
    #7
    XS ekranı bile 11 den iyi. Tabiki 12 olmalı
  • 28-02-2024, 00:36:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Biraz daha ekleyip 13 alın.
  • 28-02-2024, 00:36:48
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 ye göre genelde 11 alın diyorlar hocam kullanmadığım için tabi bilemem
    Bende kullanmadım ama ikisi de düz olduğu için bence 12 daha mantıklı