• 13-09-2022, 20:25:23
    #1
    ilk kez ios cihaz kullanıyorum yaklaşık 3 ay oldu. daha önce ki hiç bir ios güncellemesinden haberim yok. Dün çıktı ios 16 ne zaman yüklenmeli en erken ? pil çok hızlı gidiyor diyorlar doğru mudur ?
  • 13-09-2022, 20:26:09
    #2
    Ben yükledim bir problem yok şuan tam tersi akışkanlığı arttı telefonun.
  • 13-09-2022, 20:27:40
    #3
    Güncellemeleri yüklemekte fayda var, telefonu yavaşlatıyor gözüyle bakmak da çok yanlış. Önemli güvenlik güncelleştirmeleri oluyor.
  • 13-09-2022, 20:29:09
    #4
    Ben yükledim tavsiye ederim harika 😊
  • 13-09-2022, 20:29:48
    #5
    H.burada Bozum İşlemleri
    16ya güncelledim çokta memnunum telefonun görünüşünü bile etkiledi hicbir sekilde yavaslik soz konusu degil
  • 13-09-2022, 20:30:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    16 güncelledim ve şarjım daha iyi gitmeye başladı. Psikolojik mi bilmiyorum.
  • 13-09-2022, 20:31:00
    #7
    Ben de yükledim şuan stabil çalışıyor. Hatta şarj durumu bir tık iyi gibi geldi. / ip13.
  • 13-09-2022, 20:55:02
    #8
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk kez ios cihaz kullanıyorum yaklaşık 3 ay oldu. daha önce ki hiç bir ios güncellemesinden haberim yok. Dün çıktı ios 16 ne zaman yüklenmeli en erken ? pil çok hızlı gidiyor diyorlar doğru mudur ?


    selam, dün saat 8:30 gibi indirdim. ilk iki saat işkence gibiydi kasmalar donmalar. 3-4 kere yeniden başlattım. ama şu an harika diyebilirim, her şey stabil çalışıyor, batarya bugün daha çok gitti. kilit ekranı özelleştirmeleri güzel, search butonunun alttan gelmesi hoşuma gitmedi. ios 15 bir ip11 ile ios 16 bir ip11’i karşılaştırdığımda gözle görülür bir hızlanma söz konusu. öneririm ben bir problem yaşamadım.
  • 13-09-2022, 20:55:19
    #9
    Clear Conscience. ツ
    Bende güncelleyecektim ama 15.7 gelmiş birde 16 vardı önce 15.7 yi yükledim birazdan 16 yı yükleyeceğim merak ettim 😊