• 13-09-2022, 00:24:35
    #1
    Telefonumu ios 16 'ya güncelledim şuan herşey kasıyor , dokunmatik kendi kendine saçmalıyor.
    Neden böyle oldu ? Geçermi ?
    Telefonu 1 hafta önce aldım daha ( model xs )
  • 13-09-2022, 00:26:02
    #2
    Güncellemeleri yapmadan önce her seferinde uyarmamıza rağmen hemen yapmayın hocam, en az 1-2 hafta bekleyin. Yoksa pil tarafında ya da böyle kasma donma gibi sorunlar yaşatabiliyor.
  • 13-09-2022, 00:27:29
    #3
    Yeni sisteme elbet stabilization update gelicektir.

    Ancak yeni aldigimiz iphone 14 de ios 16 yuklu geldi
    Sevmedigim halde surum dusmuyor
  • 13-09-2022, 00:29:24
    #4
    Ben bir problem yaşamadım gayet stabil çalışıyor şuanda.
  • 13-09-2022, 00:29:34
    #5
    iphone 13 pro ve x de beta kurulu idi sorunsuz kullanıyorum
  • 13-09-2022, 00:31:46
    #6
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir problem yaşamadım gayet stabil çalışıyor şuanda.
    şuan kullanılamayacak durumda benim cihaz , nası düzelcek hiç bi fikrim yok
  • 13-09-2022, 00:32:23
    #7
    Tam aksine baya hızlandı hocam bende
  • 13-09-2022, 00:32:49
    #8
    enesdrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan kullanılamayacak durumda benim cihaz , nası düzelcek hiç bi fikrim yok
    İtunes ile eski yedeği yüklemeye çalışın varsa.
  • 13-09-2022, 00:35:00
    #9
    Hocam büyük güncelleme biraz bi müddet bekleyın uygulamarı felan güncelliyordur arka planda yenıden baslatın zaten bazı kısılerde app storede uygulama yüklenmiyor mus sizde bi bakın acıldıgı zaman bi baska güncelleme atarlar kullanıcı deneyımlerıne gore