Dostlar acil fikrinize ihtiyacım var. ptcomtr'den öğrenci indirimiyle 12000tlye alacağım macbook stokları tükenmiş. Neredeyse tüm öğrenci indirimi olan ürünlerin stoğu tükenmiş ve bu kur patlamasından önceydi. Sizce 2300tl verip hepsiburadadan aynı modeli alayım mı 14300 tlye? Bu fiyatlar normal kur patlaması öncesi fiyatları hala sizce bu fiyata alsam aptallık mı etmiş olurum yoksa ucuza almış mı olurum yarın öbürgün daha da artar mı?